Ishranom i treningom do optimalnog izgleda

Jasno smo upoznati da dobrom ishranom i redovnim vežbanjem možemo postići optimalan izgled. Kalorije nisu tabu. Posle 30. godine starosti, energija metabolizma opada za oko 2%,  za svaku deceniju, i postaje sve teže održavati željenu telesnu masu i telesnu strukturu. Razmislite šta se dešava ako prosečna osoba dnevno unese samo 50 kcal više nego što je potrebno. Ako tih 50 kcal pomnožimo sa 365 dana u godini znači da na godišnjem nivou kilaža poraste za oko 2,3 kg! Pomnožite to sa 5 godina, 10 godina….i ne zaboravite da energija metabolizma sa godinama opada.

Ne treba se ni preterano zamarati oko brojanja i dnevnog kalorijskog unosa. Umesto toga, fokusirajte se na trening; jedite tri puta dnevno; unosite dovoljno voća, povrća, žitarica i proteina; izbacite slatkiše i grickalice i trudite se da budete u formi koja je za vas optimalna.

Ako želite da budete zdravi, zategnuti i da skinete višak kilograma, trenirajte bar tri puta nedeljno. Budite uporni i vredni!!!

Leave a Comment

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.