5 SAVETA ZA ODRŽAVANJE FITNES RUTINE

Neka vas energija vodi

Ovo je jedan od jednostavnih praktičnih saveta koji bi vam pomogao da održite i da se držite svojih svakodnevnih rutina. Zakažite trening umesto nečeg drugog što bi inače tražilo vašu pažnju. možete i da odustanete i 30 min -45min od TV-a.

Kako brzo i efikasno doći do dobrog osećaja?

Budite realni

Kada budete bili inspirisani da jedete i živite zdravije, ni jedan cilj neđe izgledati van domašaja. Medjutim postoji velika razlika izmedju dugoročnih i kratkoročnih ciljeva. Izgubiti 2kg-5kg-10kg za mesec ili dva je izvodljivo. To se obično poklapa sa dugoročnim ciljem postizanja mršavije figure. Dobra stvar kod ovakvog vremenskog okvira je realan cilj za realno vreme. Kada se svakoga jutra oglasi budilnik, tada vaši ciljevi, kratkoročni i dugoročni treba da se međusobno igraju i prepliću. postizanje mršavijeg tela znači posvetiti se sebi , jesti češće i „znojiti “ se češće.Ova promena ne dolazi preko noći niti se može stisnuti u jedan vikend sa nadom da ćete dobiti rezultate koje želite.

Vežbate a ne gubite na težini ?

Budite malo sebični

Izdvojte vreme koje je samo za vašu kondiciju, odnosno vas i vaš trening. Naučite da kažete NE kada vas drugi pitaju za to vaše vreme. Mislite na sebe. Ako vi poštujete svoje vreme, poštovaće ga i ukućani i svi drugi. Ponekad je uredu biti malo sebičan kako bi ste uspeli da uradite ono što je zaista najbolje za vas.

Zadržite motivaciju

Posmatrajte vašu motivaciju kao čašu vode. Biće dana kada je puna do vrha, kao i dana kada je skoro prazna. Nekada ćete biti žedni i popiti je na iskap a nekada jedva dva gutljaja. I to je uredu. Svi imamo takve dane. Ako uvidite da vam treba pomoć kako bi ste čašu održali punom, pronađite svoj način. Postoji mnogo načina da budete motivisani za vežbanje. Možete koristiti fotografije onih koji su odličan prikaz onoga što želite da postignete. Svakako ne zaboravite da je ta  fotografija samo vodič ka motivaciji, jer ja sam ja , ti si ti, ne možemo biti neko drugi ali možemo biti bolja verzija sebe. Uživaj te u onome što postižete. Možda i vi postanete nekome motivacija.

 

Podelite svoje ciljeve sa drugima

Izaberite važne ljude u svom životu koji će vam pomoći i služiti kao partneri u odgovornosti. Izaberite ljude za koje znate da će najviše podžavati  sve vaše napore jer to je ono što vam je najpotrebnije kako bi ste ostali snežni i istrajni u najkritičnijim momentima.

Biram fitnes

Koje druge ideje imate? Šta vama održava vašu fitnes rutinu i motivaciju?